Ny roll som uthyrningsadministratör till Kungsleden

Lockas du av att få arbeta i en bred roll med möjlighet till både kontoret och företagets lokaler som din arbetsplats? Vill du arbeta på ett företag som tar hand om sina medarbetare, tror på gemenskap och har en modern företagskultur? Är det viktigt för dig att ha en tillgänglig chef som ger frihet under ansvar? Då kan det här vara tjänsten du letat efter!

 

Arbetsuppgifter

I den nya rollen som uthyrningsadministratör fungerar du som ett administrativt stöd åt uthyrningsteamet på Kungsleden. Det innebär att du hjälper till med offertunderlag, tar fram avtalsutkast och distribuerar avtalen till rätt personer. Rollen är bred och innefattar även att administrera och följa upp marknadsåtgärder och telemarketingundersökningar. Du kommer även att kontrollera och förbättra objektsannonseringen i de digitala kanalerna.

I rollen som uthyrningsadministratör ansvarar du för att på plats säkerställa visningsbara och väl skyltade lokaler, vara med vid fotograferingar och vid behov även hjälpa till med visningar. Att registrera och uppdatera kontaktpersoner m.m. i företagets CRM-system samt administration/koordinering av mäklarevent och utskick av marknadsföring/information ingår också i arbetsuppgifterna. Med andra ord är det här en tjänst med en stor bredd av spännande och varierade arbetsuppgifter.

Din profil

Vi söker dig som har några års erfarenhet av administration och service, samt är van vid att skriva avtal. Du har relevant eftergymnasial utbildning eller minst 5 års erfarenhet av arbete i fastighetsbranschen. Vidare har du god systemvana och grundläggande kunskaper i CRM, samt erfarenhet av att arbeta med marknadsföring/information. För tjänsten krävs även goda kunskaper i svenska i tal och framför allt i skrift. Körkort är ett krav för tjänsten.

Som person är du serviceminded, socialt kompetent, flexibel och orädd. Du är strukturerad, noggrann och positivt inställd till förändringar. Det är viktigt att du trivs med ett självständigt arbete kombinerat med att du är trygg i hur du ska agera när du behöver prioritera utifrån ett helhetsperspektiv.

Då rollen är bred och varierad ser vi att du också är handlingskraftig, stresstålig och resultatorienterad. I en social roll som denna är det även viktigt att du uppskattar och har lätt för att arbeta tillsammans med andra. Men framför allt vill du verkligen arbeta med administration och serva dina kollegor på bästa sätt!

Kungsledens erbjudande

Kungsleden är ett växande bolag med ett företagsklimat som genomsyras av en transparent och öppen kultur där det alltid är snabbt till beslut. Allt som görs tar avstamp i värderingarna: omtankeglädje och professionalism. Inom bolaget arbetar ca 130 personer.

Kungsleden välkomnar mångfald oavsett kulturell bakgrund, sexuell läggning, funktionsvariation, religion eller ålder. Bolaget är jämställda på alla nivåer i bolaget och mångfalden bidrar på ett positivt sätt till företagets utveckling.

Ansökan

Om du tycker att tjänsten som avtals- och förvaltningskoordinator passar väl in på dina kvalifikationer och på hur du vill arbeta, skicka in din ansökan.

I denna rekrytering samarbetar Kungsleden med Fasticon. För att söka tjänsten, registrera ditt CV på www.fasticonjobb.se. Alla ansökningshandlingar behandlas konfidentiellt. För att säkerställa att dina personuppgifter hanteras i enlighet med GDPR tar Fasticon inte emot ansökningar via e-post. 

För att skicka in din ansökan, gå in här: https://fasticon.recman.no/job.php?job_id=246835#

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Karina Andersson på karina.andersson@fasticon.se eller 073-023 22 18. Vi arbetar med löpande urval och sista ansökningsdag är den 11 januari.

Välkommen med din ansökan!