Frågor om serviceanmälan

Hur gör du en serviceanmälan och hur lång tid tar det att få hjälp?

 
 

Hur gör jag en serviceanmälan?

Serviceanmälan görs här på hemsidan, gå till serviceanmälan, sök er fastighet och fyll i formuläret på fastighetssidan. Är ditt ärende akut ber vi dig att göra felanmälan via telefon.

Jag får ett felmeddelande när jag gör serviceanmälan - vem vänder jag mig till?

Om serviceanmälan på webben inte går att genomföra får du gärna ringa in din anmälan på det telefonnummer som står på din fastighetssida. Alternativt skicka ett mail till info@kungsleden.se Tänk på att beskriva ditt ärende i detalj och lämna ditt telefonnummer så att vi kan återkoppla till dig.

Hur lång tid tar det innan felet är åtgärdat?

Detta beror på ärendets karaktär men du ska alltid få återkoppling på ditt ärende inom 24 timmar.